0 грн.
Зробити замовленняЗамовлення буде надіслано після підтвердження замовлення та погодження умов доставки та оплати.
Мінімальна сума замовлення – 700 грн.
Варіанти оплати
- Онлайн через платіжні системи Приват24, Monobank.
- Онлайн через платіжні системи LiqPay та WayForPay.
- Готівкою при отриманні.
- На розрахунковий рахунок через касу банку чи термінал самообслуговування.
- Післяплатою при оформленні доставки “Нова Пошта”. У такому разі стягуватиметься додаткова комісія перевізника, яка становить 2% вартості товару + 20 грн.
ДОСТАВКА ТА ОПЛАТА ДОСТАВКИ
Пропонуємо кілька варіантів отримання замовлення, щоб ви могли вибрати найкомфортніший.
1.В межах Києва кур'єрською службою:
Безкоштовно за умови замовлення від 2500 грн.;
Якщо покупка до 2500 грн., то послуга доставки складає 100 грн.
2. Надсилання Новою Поштою
- По передоплаті товарів та суми замовлення від 2500 грн доставка по Києву – безкоштовна.
- Доставка замовлень до 2500 грн оплачується відповідно до тарифів транспортної компанії. Витрати за післяплату несе одержувач (2% від суми придбаної продукції + 20 грн – офіційний тариф Нової пошти).
- Понад 2500 грн – транспортування безкоштовне. При оформленні купівлі післяплатою замовник оплачує додатково 2% від вартості товару та 20 грн комісії за переказ.
Послуга транспортної компанії оплачується відразу при оформленні замовлення та додається до підсумкової суми замовлення.
3. Термінова доставка
- Оформляється протягом одного-двох годин, повністю оплачується клієнтом та доставляється службою таксі. Замовлення понад 5000 грн. отримують доставку в подарунок.
УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ
Інтернет-магазин Dr.Hedison – офіційний представник однойменної східнокорейської компанії, що є гарантією якості та оригінальності продукції. У разі, якщо виникне необхідність повернення продукції та обміну, ми забезпечимо найбільш комфортне та швидке повернення.
ПОВЕРНУТИ ТОВАР МОЖНА, ЯКЩО
Наша компанія дбає про своїх клієнтів, тому ми завжди готові йти назустріч. Якщо раптом виникне ситуація, що вимагає повернення товару, дана інформація повністю відповість на всі питання, що виникли.
Здійснити повернення/обмін можна протягом 14 днів за умови, що:
- одержаний товар не відповідної якості;
- товар без слідів використання та не був у вжитку;
- збережена оригінальна упаковка та повна комплектація товару;
- товар було придбано саме у нашому магазині.
ПРОЦЕДУРА ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ
Якщо ви отримали товар неналежної якості (відкрили упаковку та виявили виробничий брак) – надішліть нам на електронну пошту elysienua@gmail.com з позначкою «Повернення» або напишіть на Viber менеджера:
Крок 1: Сфотографуйте брак, етикетку, упаковку.
Крок 2: Надішліть нам фото на elysienua@gmail.com з позначкою «Повернення» або ж на Viber менеджера – обирайте зручний для вас спосіб комунікації!
Крок 3: Чекайте на дзвінок нашого менеджера для уточнення деталей.
Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, інакше обмін/повернення товару неможливий.
Після цього зв'яжеться з вами наш менеджер для уточнення деталей.
ПОВЕРНЕННЯ КОШТІВ
Протягом 5 робочих днів після отримання та фіксації повернутого товару на склад, кошти повертаються шляхом банківського переказу. Реквізити вказує покупець під час оформлення заявки на повернення.
Рекомендації від нас:
- Завжди перевіряйте товар при отриманні! Детальний огляд посилки та візуальна оцінка товару у присутності кур'єра або у відділенні Нової Пошти убереже вас від зайвих переживань.
- Якщо ви помітили невідповідність – утримайтеся від використання продукту. Товар не може бути повернутий за наявності ушкоджень упаковки або особистого застосування.
Претензії на вигляд приймаються тільки в момент доставки або отримання товару на Новій Пошті, або пункти самовивезення.
Повне прийняття замовлення (сюди відноситься вихід з пункту самовивезення або відділення Нової Пошти, а також прийняття товару у кур'єра після огляду) підтверджує вашу згоду та задоволення придбаним товаром.
ДОДАТКОВА ІНФОРМАЦІЯ
- Товар неналежної якості – товар, що містить недоліки.
- Недолік товару – це невідповідність до заявлених характеристик. Отриманий товар має відповідати опису на сайті.
Відмінність елементів дизайну чи оформлення від заявленого на сайті опису не є ознакою неналежної якості.
Справжні кольори виробів можуть відрізнятися від кольорів та відтінків на сайті, залежно від кольору вашого монітора.